Umelá inteligencia

O čom je služba dátová analýza?


Táto služba je o hĺbkovej analýze dát s cieľom objavenia nových znalostí (technicky reprezentovaných vo forme vzorov, pravidiel) v dátach z minulosti, medzi ktorými sú komplikované súvislosti a väzby. Tieto novo objavené znalosti sú následne podkladom k správnym rozhodnutiam v budúcnosti.

Aké sú typické hlavné prínosy dátovej analýzi v oblasti biznisu?


  • CRM marketingu-vo všetkých fázach životného cyklu zákazníka:
    -identifikácia najhodnotnejších nových zákazníkov s najvyššou pravdepodobnosťou kúpy tovaru(akvizícia),
    -identifikácia aktuálnych zákazníkov s najvyššou pravdepodobnosťou záujmu o kúpu ďalších produktov(up selling), alebo podobných aktuálnym avšak prémiových(cross selling),
    -identifikácia aktuálnych zákazníkov s najvyššou pravdepodobnosťou odchodu(retencia)
    -segmentácia zákazníkov pre účely marketingových stratégii
    -analýza nákupného košíka
    -a ďalšie viac v prínosy biznis analytiky v CRM marketingu
  • analýzy podvodov
  • analýzy sentimentov
  • click stream analýzy pre eshope
  • a mnohé ďalšie

Kedy a kde je možné využiť dátovú analýzu?


Využiť dátovú analýzu je možné prakticky v ktorejkoľvek oblasti za predpokladu že je k dispozícii dostatočný objem a kvalita dát potrebných k vyriešeniu zadanej úlohy.

Ako pracujeme u zákazkových projektov?


Postupujeme spôsobom keď na úvodnom stretnutí zistíme biznis cieľ, popis aktuálnej situácie, transformujeme tento biznis cieľ do cieľa projektu dátovej analýzy a urobíme úvodný hrubý assesment v ktorom je cieľom identifikovať potrebné dáta k splneniu cieľa, zistiť či sú v požadovanom množstve a kvalite. Toto úvodne stretnutie je bezplatné.

V prípade záujmu o spoluprácu ďalej pokračujeme v praxi overenom procese CRISP-DM v kombinácii s Agile metodikami.